Oversigt over bordtyper i Artist Alley 2025
You can find the English description below too. 🌸
Pro- og Business-borde
Hvis du er interesseret i at ansøge om en Pro- eller en Business-bod, så kan du allerede nu sende din ansøgning til os via nedenstående links til Google Form. OBS! For at kunne ansøge om en Pro eller Business-bod, så er det påkrævet, at man er CVR-registreret. Vi har ti Pro- og ti Business-boder tilgængelige. Disse er ikke først til mølle, men vil blive udvalgt af vores Artist Alley-hold på baggrund af tilmeldingerne. Vi lader tilmeldingen til Pro- og Business-boder være åben i to uger fra officiel udmelding på sociale medier, men du kan med fordel allerede nu ansøge. Efter tilmeldingen er lukket, vil vores Artist Alley-hold gennemgå dem, og sende svar ud inden for den efterfølgende uge via mail.
Pro og Business har de følgende priser herunder, hvor du også kan se, hvad der er inkluderet i prisen. Vi gør opmærksom på, at disse priser ikke inkluderer borde eller stole. Dette skal man selv koordinere med DGI. Der kommer link til bestilling af opsætning hos DGI ud sammen med godkendelse og betalingsmetode.
Pro og Business-boder har begge et område på cirka 3x3 m. Dette kan dog variere med omkring 20 cm, og boder må maks. være 2,2 m i højden. Under connen må der ikke stå tomt pap i hallen, men vi har lejet en container til opbevaring af pap. Hvis I vælger at bruge denne container, kan vi ikke love, at I får den samme kasse retur, når I pakker sammen.
PRO-boder indeholder
· Adgang til connen for op til tre personer · Opslag på J-Popcons SoMe kanaler · Strømstik og wi-fi · Bagvæg · Tidlig adgang til opsætning · Powerstrips til ophæng på bagvæg · 3x3 meter areal til connen til opsætning Pris inkl. moms: 7.500 kr Link til tilmelding.
BUSINESS-boder indeholder
· Adgang til connen for op til tp personer · Opslag på J-Popcons SoMe kanaler · Strømstik og wi-fi · Bagvæg · Tidlig adgang til opsætning · Powerstrips til ophæng på bagvæg · 3x3 meter areal til connen til at sætte din stand op med en udadvendt facade Pris inkl. moms: 5.000 kr Link til tilmelding.
Pro and Business Booths
If you're interested in applying for a Pro or a Business booth, then you’re already able to send your application to us through the link below in Google Forms. To apply for a Pro booth or Business booth, it's required that you're registered with a CVR or VAT number. We have 10 Pro and 10 Business booths available. These are not first come, first serve, but will be chosen by our Artist Alley team, based on the applications.
We'll let the application for Pro and Business booths be open for 2 weeks from the official announcement on our social media, but you’re free to apply now. After the applications have closed, our Artist Alley will go through them, and send out replies within the following week, through email.
Pro and Business have the prices listed below, along with the description of what the price includes. Do note that these prices do not include tables and chairs. You have to coordinate this with the venue, DGI Byen, by yourself. There'll be a link available to make an order to DGI along with your confirmation and payment method.
Pro and Business booths both have an available area of 3x3 m. This may vary with approx. 20 cm. The booths have a maximum height of 2,2 m. It's not allowed to have empty cardboard boxes in the venue hall, but we've rented containers to hold cardboard. If you choose to use these containers, we can’t guarantee that you’ll get the exact same cardboard boxes returned, when you're closing down your booth.
PRO booths contains
· Admittance to the convention for up to three people
· Post on our J-Popcon SoMe channels
· Power outlet and wifi
· Back walls
· Early access to setup
· Powerstrips to setup on back walls
· 3x3 meter area at the convention for setup
Price incl. VAT: 7.500 DKK
Link to application form.
BUSINESS booth contains
· Admittance to the convention for up to two people
· Post on our J-Popcon SoMe channels
· Power outlet and wifi
· Back walls
· Early access to setup
· Powerstrips to setup on back walls
· 3x3 meter area at the convention for setup with one outward facing facade
Price incl. VAT: 5.000 DKK
Link to application form.
Standardborde og halve borde
Tilmeldingen kommer til at være åben i en uge, hvorefter den lukkes, og der trækkes lod blandt ansøgninger, der opfylder kriterierne beskrevet i ansøgningen.
Til forskel fra tidligere år, så er tilmeldingen IKKE først til mølle. Dette er besluttet for at gøre det mest fair i forhold til eventuelle udfordringer med internet hjemmesidecrash osv., så tilmeldingen vil foregå som lodtrækning.
Lodtrækningen vil være tilfældig. Borde vil være opdelt i puljer. Der er afsat et bestemt antal borde til følgende kategorier: Halve borde (med/uden bagvæg) til enkelt kunstner, standardborde (med/uden bagvæg) delt mellem to kunstnere, standardborde (med/uden bagvæg) til enkelt kunstner. Heraf er der flest standardborde afsat til borde delt mellem to kunstnere. Man kan derfor med fordel øge sine chancer for deltagelse, hvis man deler sit bord med en ven. De fleste halve borde er soloborde. Dette vil sige, at bordet er dit helt eget 80x80cm, som ikke er en del af et større bord. Vi kan ikke love, at alle halve borde vil være soloborde, og du kan derfor stadig ende med at skulle dele et helt bord med en anden kunstner. Hvis du vil være sikker på at få et solobord, kan du med fordel benytte tilkøbsmuligheden for valg af din egen plads. Sponsorborde Vi har været så heldige, at Animerch også gerne vil hjælpe med en sponsoraftale. Animerch tjener intet på dette og ønsker udelukkende at hjælpe de nye unge artister, som potentielt ikke ville kunne komme med i vores Artist Alley ellers. J-Popcon er meget taknemmelig for dette.
For at komme i betragtning til et sponsorbord fra Animerch skal man være 25 år eller under på tidspunktet for connens afholdelse. Sponsorbordene er kun for halve borde uden bagvæg, og pladserne fordeles via lodtrækning. Under connen må der ikke stå tomt pap i hallen, men vi har lejet en container til opbevaring af pap. Hvis I vælger at bruge denne container, kan vi ikke love, at I får den samme kasse retur, når I pakker sammen. Tomt pap, som opdages under connen, vil blive fjernet.
Det er et krav fra udlejer, at der er en brandimprægneret dug på alle borde. Hvis du derfor ikke har din egen brandsikrede dug, skal du tilkøbe en, da du ellers risikerer at blive pålagt at skulle betale en merudgift til udlejer.
STANDARD – m. bagvæg · Adgang til connen for to personer · 1 bord (180 x 70 cm) · Strømstik og wi-fi · Bagvæg · Powerstrips til at hænge ting op på bagvæggene Pris inkl. moms: 3.330 kr. STANDARD – u. bagvæg · Adgang til connen for én person · 50 % rabat på billet til hjælper · 1 bord (180 x 70 cm) · Strømstik og wi-fi Pris inkl. moms: 2.100 kr. HALVE BORDE – m. bagvæg · Adgang til connen for én person · 25 % rabat på adgang til hjælper · Enten solobord 80x80 cm eller halvdelen af et helt bord 90x70 cm · Strømstik og wifi · Bagvæg · Powerstrips til at hænge ting op på bagvæggene Pris inkl. moms: 1.600 kr. HALVE BORDE – u. bagvæg · Adgang til connen for én person · 25 % rabat på adgang til hjælper · Enten solobord 80x80 cm eller halvdelen af et helt bord 90x70 cm · Strømstik og wifi Pris inkl. moms: 1.000 kr. SPONSORBORD FRA ANIMERCH – halve borde u. bagvæg · Adgang til connen for én person · 25 % rabat på adgang til hjælper · Enten solobord 80x80 cm eller halvdelen af et helt bord 90x70 cm · Strømstik og wifi Pris inkl. moms: 500 kr. Mulige tilkøb Vælg din egen plads: 250 kr. 3 x madbilletter: 210 kr. Sovesalsplads pr. person: 300 kr. Leje af dug, brandgodkendt: 100 kr.
Standard tables and half tables
The application will be open for a week, then it will close and we will draw between the applicants who meet the criteria of the application. In contrast from previous years, the application is NOT first come first serve. This has been decided, to make it as fair as possible, to disregard issues with internet, the webpage crashing etc. so the application process will be done through lottery.
The lottery will be completely random, and tables will be divided into pools. A specific amount of tables are reserved for the following categories: Half tables (with/without back wall) for solo artists, standard tables (with/without back wall) shared between two artists, and standard tables (with/without back wall) for a solo artist. The majority of standard tables are reserved for tables shared between two artists. Thus you can increase your chances, if you share a table with an artist friend.
Most of the half tables are solo. Which means that you have a table of your own, with the measurements 80x80 cm, that is not part of a bigger table. We cannot promise that all half tables will be solo tables, and you can still end up sharing a whole table with another artist. If you want to ensure getting a solo table, you can purchase the addition of choosing your own table. Sponsor tables We are so lucky that Animerch wants to help us with a sponsor deal. Animerch does not profit off of this in any way and only want to help new young artists who potentially could not be able to attend our Artist Alley otherwise. J-Popcon is very grateful for this. To be considered for a sponsor table from Animerch, you have to be below the age of 25 at the time of the convention. The sponsor tables are only half tables without back wall, and the tables will be distributed by lottery.
It’s not allowed to have empty cardboard boxes in the venue hall, but we’ve rented containers to hold cardboard. If you choose to use these containers, we can’t promise that you’ll get the exact same cardboard boxes returned, when you’re closing down your booth. Empty cardboard discovered during the convention will be removed.
It’s a requirement from the venue, that all tables are covered with a tablecloth that has been treated with a fire repellent. If you do not bring your own fire proof tablecloth, then you’ll have to purchase one, as you’ll otherwise risk having to pay an additional fee to the venue.
STANDARD – with back wall · Admittance to the convention for two people · 1 Table (180x70 cm) · Power outlet and wifi · Back wall · Powerstrips for hanging items on the back wall Price incl. VAT: 3.300 DKK STANDARD – without back wall · Admittance to the convention for one person · 50 % discount on ticket for helper · 1 Table (180x70 cm) · Power outlet and wifi Price incl. VAT: 2.100 DKK HALF TABLES – with back wall · Admittance to the convention for one person · 25 % discount on admittance for a helper · Either a solo table of 80x80 cm or one half of a standard table 90x70 cm · Power outlet and wifi · Back wall · Powerstrips for hanging items on the back wall Price incl. VAT: 1.600 DKK HALF TABLES – without back wall · Admittance to the convention for one person · 25 % discount on admittance for a helper · Either a solo table of 80x80 cm or one half of a standard table 90x70 cm · Power outlet and wifi Price incl. VAT: 1.000 DKK SPONSOR TABLES FROM ANIMERCH – half tables without back wall · Admittance to the convention for one person · 25 % discount on admittance for a helper · Either a solo table of 80x80 cm or one half of a standard table 90x70 cm · Power outlet and wifi Price incl. VAT: 500 DKK Possible additions for purchase Choose your own table: 250 DKK 3 x meal tickets: 210 DKK Spot in the dormitory: 300 DKK per person Rental of fire proof tablecloth: 100 DKK