Artist Alley-tilmeldingen åbner om to uger

15. September 2023

Hej alle sammen! Vi ved, at I har ventet spændt på, at tilmeldingen til vores Artist Alley 2024 skulle åbne. Særligt med de omrokeringer, der er blevet annonceret! 🥰

Vi er derfor glade for nu officielt at kunne melde ud, at vi har fået de sidste detaljer på plads og, at vores Artist Alley tilmelding åbner:

Fredag den 29. september 2023 kl. 19:00. 🌸

Vores Artist Alley-team vil sidde klar der og godkende jeres tilmeldinger hurtigst muligt. ✨

Husk, at for at kunne tilmelde jer, så skal I have købt en weekendbillet til J-Popcon 2024 og have registreret den på “Min side” på hjemmesiden, da I ellers ikke vil kunne få adgang til tilmeldingen. Denne billet vil fungere som et depositum i år med mulighed for at få denne refunderet efter connen. Se vores regelsæt for yderligere information.

Både vores regelsæt og FAQ er blevet opdateret, og alle, der ønsker at deltage, gamle såvel som nye, bedes læse disse igennem for potentielle ændringer fra forrige år.

Man kan vælge at være soloartist og tilkøbe et solobord for 500 kr., eller man kan købe et halvt bord for 200 kr. 

Er I to, der ønsker at dele et bord sammen, så husk IKKE at vælge “solobord”, da I så begge vil blive opkrævet 500 kr. Der skal I blot huske at tilføje begge jeres navne i tilmeldingen, og så vil I hver især betale 200 kr. 

Hvis I har andre artistvenner, som tilmelder sig separat, men I stadig gerne vil sidde ved siden af hinanden, så venligst skriv dette i jeres tilmelding. Der vil være et specifikt felt, der kan udfyldes netop til dette. I år vil artister ikke selv kunne vælge deres plads, men kan ønske, hvem de ønsker at sidde ved siden af. Derefter vil vores AA-staff udfylde bordplanen efter disse ønsker. 

Har I en hjælper med, så husk at skrive deres navn med i tilmeldingen, da vi skal have lavet badge til dem. I kan også melde navn på jeres hjælper på et senere tidspunkt. 

Artister vil blive godkendt efter først til mølle-princippet, og da vi var udsolgt efter blot 10 minutter sidste år, så skal I ikke vente for længe med at sende jeres tilmelding. 😉 

De artister, som ikke når at få plads, vil automatisk blive sat på vores venteliste efter, hvem der har sendt deres tilmelding først. Hvis en godkendt artist springer fra, så vil vi kontakte den første på ventelisten og tilbyde dem pladsen. 

Hvis man ikke bliver godkendt til vores Artist Alley, og det var ens eneste grund til at komme til J-Popcon, så tilbyder vi selvfølgelig, at man kan få sin billet refunderet. 

Ligesom sidste års Artist Alley vil vi gerne promovere vores artister. Vi har derfor en side på vores hjemmeside dedikeret til artisterne. I tilmeldingen vil der være felter, hvor I bedes linke til jeres banner og links til sociale medier samt en lille tekst om jer selv. Dette er helt frivilligt, om man ønsker at blive promoveret på hjemmesiden eller ej og er ikke påkrævet for at tilmelde sig.

Vi glæder os til at se jer alle sammen igen til endnu en super fed Artist Alley! 🌸

Mvh.

Artist Alley-teamet